Hej!
Har kikat runt lite på takpannor, då jag köpt mig en friggebod. Då även huset inom ett par tre år behöver nytt tak, så vill jag ju helst köra samma modell samt färg. Jag har surfat runt lite och hittat svarta pannor hos Benders, men antar att det finns fler märken? Hur ser prisbilden ut på svarta pannor kontra vanliga gråa? Skall man satsa på någon sorts ytbehandling av betongpannor? Är det värt eventuell prisskillnad?