Hej!
Har köpt ett hus byggt - 83 där jag ikväll rev bort en gammal plastmatta i sovrummet ner till golvspånet.
En hel del hårt sittande lim men också någon form av spackel eller dyl längs spånskivornas skarvar.
Nu efteråt fick jag oron att om detta kunde vara asbest? Vad tror ni? Limmet i sig under plastmattan är helt klar till färgen.
Har köpt ett hus byggt - 83 där jag ikväll rev bort en gammal plastmatta i sovrummet ner till golvspånet.
En hel del hårt sittande lim men också någon form av spackel eller dyl längs spånskivornas skarvar.
Nu efteråt fick jag oron att om detta kunde vara asbest? Vad tror ni? Limmet i sig under plastmattan är helt klar till färgen.
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Redigerat:
Klicka här för att svara
