Felanmälde kyl från Liebherr till Söderkyl för åtta (8) veckor sedan. De har fortfarande inte lyckats fixa, skyller på att Liebherr inte levererat delar (fläkt). Någon som har liknande erfarenhet av Liebherr/Söderkyl? Skandal kan man tycka...
 
Postade kritik mot Söderkyl kl 12. Fick SMS från Söderkyl kl 14 med servicebokning på måndag. Verkar vara ett bra forum det här....
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.