Vi har också en sån där praktisk mörkgrå spräcklig laminathistoria som jag håller hyser vardagsirritationskänslor mot. Jag har mycket hellre en slät bänk som jag får torka av två gånger om dagen och som blir snygg, än att ha en bänk som jag torkar av en gång om dagen och som alltid ser skitig och skräpig ut. Ugh. Och det är svårt att se om den ÄR smutsig, så jag har ingen aning om jag ens gör den ren tillräckligt? Ack ack! :thumbdown::rolleyes:

Helnöjd med mina skivor, men inköpta på Hornbach dock. Aningen tunnare än IKEAs vilket jag bara tyckte var snyggt. De ser svarta ut om man inte gör som jag gjorde på denna bild och tänder fyr på alla spottarna i taket + köksfläkten, då lyser det gråa upp mer då de är gråblåsvartspräckliga.

Som vanligt med sådana här frågor så beror det ju på hur man lever och vad man har för preferenser. Visst syns smulor tydligt på en sådan här skiva, men inget jag personligen har problem med då det är så lätt att ta rätt på. Tvärtom upplever jag en stimulans i att blankpolera bänkskivan ha ha... jag har större problem med synligt smuts på mitt mörka golv, men det är mitigerat med en städrobot nu precis.

Är skivan precis knallsvart så räkna med att damm syns precis som på tvmöbler osv som man gärna vill ha svarta för att inte reflektera ljus. Lite spräcklighet gör dock susen.

(gör inte som jag gjorde dock och ställ en halvvarm kastrull på en våt disktrasa, vi pratar 50 shades of grey på det stället nu)

P1050701.JPG
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

• Gilla
AndreeaBeizaga
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.