Varför ska halva skärmsidan reserveras för mest en vit yta och små ytor dör det står en text om Husdrömmar eller liknande?
Tidigare kunde man lätt se de senaste trådarna när man klickade på en överrubrik. Lätthanterligt.. Nu ska det klickas och skrollas för varje överrubrik för att se va som finns innanför. Hela högra sidan av skärmen är i praktiken tom och oanvänd.
 
K Kane skrev:
[länk]
Han missade nog den, är ju svårt att överblicka :cool:

Skämt åsido, det är verkligen en försämring. Klassisk klåfingrighet
 
H hapazard skrev:
Han missade nog den, är ju svårt att överblicka :cool:

Skämt åsido, det är verkligen en försämring. Klassisk klåfingrighet
Varför ska det alltid spammas en massa skit. Förändringen där man inte kan se innehållet i en tavla utan att klicka på den har kommit nyligen, Halva skärmen där man tidigare kunde se innehållet i tavlan är nu oanvänd (högra halvan).
Komma med referens till något som skrevs för flera år sedan är ju löjligt.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.