1 031 läst ·
4 svar
1k läst
4 svar
Svårare få överblick i forumet efter försämring.
Varför ska halva skärmsidan reserveras för mest en vit yta och små ytor dör det står en text om Husdrömmar eller liknande?
Tidigare kunde man lätt se de senaste trådarna när man klickade på en överrubrik. Lätthanterligt.. Nu ska det klickas och skrollas för varje överrubrik för att se va som finns innanför. Hela högra sidan av skärmen är i praktiken tom och oanvänd.
Tidigare kunde man lätt se de senaste trådarna när man klickade på en överrubrik. Lätthanterligt.. Nu ska det klickas och skrollas för varje överrubrik för att se va som finns innanför. Hela högra sidan av skärmen är i praktiken tom och oanvänd.
Administrator
· Skåne
· 6 811 inlägg
@Granström2 och @hapazard Ladda gärna upp en skärmdump så att det blir enklare för oss att förstå hur ni menar.
Vi håller på att finjusterar "brytpunkter" och bredder och har diskuterat det här:
https://www.byggahus.se/forum/threa...ten-laemnas-haer.296893/page-204#post-4063844
Vi håller på att finjusterar "brytpunkter" och bredder och har diskuterat det här:
https://www.byggahus.se/forum/threa...ten-laemnas-haer.296893/page-204#post-4063844
Varför ska det alltid spammas en massa skit. Förändringen där man inte kan se innehållet i en tavla utan att klicka på den har kommit nyligen, Halva skärmen där man tidigare kunde se innehållet i tavlan är nu oanvänd (högra halvan).H hapazard skrev:
Komma med referens till något som skrevs för flera år sedan är ju löjligt.
Klicka här för att svara