hej

har ett problem med min baxipanna. Sugfläkten stannar aldrig utan står och går hela tiden tills man manuellt slår ifrån den från I (vedeldning) till II (Oljeledning) då stannar fläkten.

några förslag på lösning?
 
Majgårdarna
Kan vara termostaten som är paj. Ring Baxi. Dom har nått test man kan göra för att se vad som är fel.
 
thx..ska kolla när jag kommer hem!:D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.