D Davestha #1 Medlem · Dalarna · 100 inlägg 9 dec 2012 21:54 Davestha Medlem Dalarna 100 inlägg 9 dec 2012 21:54 #1 hej har ett problem med min baxipanna. Sugfläkten stannar aldrig utan står och går hela tiden tills man manuellt slår ifrån den från I (vedeldning) till II (Oljeledning) då stannar fläkten. några förslag på lösning?
hej har ett problem med min baxipanna. Sugfläkten stannar aldrig utan står och går hela tiden tills man manuellt slår ifrån den från I (vedeldning) till II (Oljeledning) då stannar fläkten. några förslag på lösning?
Majgårdarna #2 Medlem · x · 4 010 inlägg 9 dec 2012 22:01 Majgårdarna Medlem x 4 010 inlägg 9 dec 2012 22:01 #2 Kan vara termostaten som är paj. Ring Baxi. Dom har nått test man kan göra för att se vad som är fel.
Kan vara termostaten som är paj. Ring Baxi. Dom har nått test man kan göra för att se vad som är fel.
D Davestha #3 Medlem · Dalarna · 100 inlägg 10 dec 2012 15:04 Davestha Medlem Dalarna 100 inlägg 10 dec 2012 15:04 #3 thx..ska kolla när jag kommer hem!