Hej Alla,
jag har bytt ett fönster och använt fogskum(byggmax) runt om som tätning.
Innan jag hann sätta nytt foder, kom det idag en rejäl åskskur och dränkte fönstret.
Skummet är delvis hård "svälld" yta runt men vissa delar av skummet var avskuret med "öppna porer"
De öppna partierna är klart fuktiga.
Frågor:
Suger fogskum in fukt runt förnstret ?
Borde jag rensa ut och sätta nytt ?
Eller är det bara att vänta på solsken och låta det gå någon dag?
/johan