A abel48 #1 Medlem · värmland · 1 364 inlägg 6 nov 2005 19:42 abel48 Medlem värmland 1 364 inlägg 6 nov 2005 19:42 #1 Har byggt en trapp. En sådan kil trapp. Som plan steg har jag 145x45mm och spännvidden är på 135cm så det blev lite svikt på mitten. Går det att enkelt styva upp den eller måste jag bygga ett vagnstycke till och sätta i mitten? MVH Anders
Har byggt en trapp. En sådan kil trapp. Som plan steg har jag 145x45mm och spännvidden är på 135cm så det blev lite svikt på mitten. Går det att enkelt styva upp den eller måste jag bygga ett vagnstycke till och sätta i mitten? MVH Anders
Immobil #2 Medlem · Blekinge · 10 795 inlägg 6 nov 2005 19:48 Immobil Medlem Blekinge 10 795 inlägg 6 nov 2005 19:48 #2 Antingen får du sätta sättsteg i trappan eller en extra vang i mitten.
A abel48 #3 Medlem · värmland · 1 364 inlägg 7 nov 2005 18:26 abel48 Medlem värmland 1 364 inlägg 7 nov 2005 18:26 #3 tack för svaren, vet inte vilket det blir än, men ett nytt vagnstycke blir det nog inte. MVH Anders