Har köpt en sommarstuga som värms upp med direktverkande el i kombination med en
luft-luft värmepump. Värmepumpen värmer bara delar av huset.
Jag letar efter ett system för att styra värmen från direktelen via gsm och ev. även internet (inget krav).

Min tanke är att kunna sänka värmen till 10-15 grader när vi åker från stugan och sedan
höja värmen innan vi åker dit.

Tacksam för förslag på lämplig lösning.
 
Tack för tipset!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.