91 407 läst ·
536 svar
91k läst
536 svar
Styra upp verkstan
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Suck. Hustrun covid+ men i stort opåverkad. Så nu har familjen karantän i åtminstone en vecka. Knappt något virke hemma att leka med 
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Måste nog göra ett ledsna..det ni kallar tak är ett lakan som håller upp sån däringa gul isolering mot taket.
Det tar udden av oljudet när jag kör igång hyvel+spånsug och gör att barnen som sover 2vån rakt över kan sova lugnt.
Det tar udden av oljudet när jag kör igång hyvel+spånsug och gör att barnen som sover 2vån rakt över kan sova lugnt.
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Skulle kunna vara en idé. Men sen hörde jag att @Ola C var lite intresserad av de 50lpm gulmålad fjällpanel jag hittade..Daniel_N skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Man har gått igenom allt och här är högen med sånt som kan eldas.Daniel_N skrev:
Logga in
Skapa konto
Logga in
Skapa konto
Enligt man alltså.
I en genomgång som (k)vi(nnan) gjorde kan detta eldas
Logga in
Skapa konto
Ett seriöst tips, kolla noga nu:
Först fyller du bagageutrymmet med alla spån/melaminskivor du kan hitta:
Sedan fyller du ett släp med mer av samma sort, släng gärna på lite skitiga och/eller krokiga reglar och annat du kan hitta också:
Sedan tar du en tur till närmaste ÅVC och lastar av alltihop i containern för trä.
OBS Det är förbjudet att ta med sig saker FRÅN ÅVC även om du nu har tom bil och släp!
Jag lovar att livet blir lite lättare och ljusare efter en sådan resa även om det kan kännas motigt initialt.
Logga in
Skapa konto
Sedan fyller du ett släp med mer av samma sort, släng gärna på lite skitiga och/eller krokiga reglar och annat du kan hitta också:
Logga in
Skapa konto
Sedan tar du en tur till närmaste ÅVC och lastar av alltihop i containern för trä.
OBS Det är förbjudet att ta med sig saker FRÅN ÅVC även om du nu har tom bil och släp!
Jag lovar att livet blir lite lättare och ljusare efter en sådan resa även om det kan kännas motigt initialt.
Verktygstokig
· Halland
· 8 130 inlägg
Hade tom bokat ett släp för att göra just detta men pga hustruns covid fick jag boka avjac skrev:
Ett seriöst tips, kolla noga nu:
[bild]
[bild]
Det är farligt att åka till ÅVC, skulle dit imorse med gammal masonite från toaletten frun håller på att riva (äkta masonite dessutom, borde kanske sparat på den.) efter att ha varit på ÅVC blev det såklart att åka och köpa mat och pilsner sen råkade jag åka in på bilhandeln. Istället för en v70 satt jag i en Quattro när jag kom hem och inte hade jag köpt allt på matlistan heller.
Jäklar vad konstigt det kan bli ibland, men nog beror det på ÅVC, det är jag säker på.
Jäklar vad konstigt det kan bli ibland, men nog beror det på ÅVC, det är jag säker på.