184 519 läst ·
424 svar
185k läst
424 svar
Strunta i tv-paket, se "gratiskanalerna" ändå?
Runt 2105 så fanns det en leverantör som var produkt var "se på tv utan box" helt man loggade inte på deras sida och där hade man kanalerna liver.
Inte som Apple tv och annat skit som egentlige bara är mediaspelare om kanalerna inte valt att sända live på nätet.
Tror dom hette Magine tv tyvärr gick det i graven pga något relaterat till rättigheter med tv i sverige.
Inte som Apple tv och annat skit som egentlige bara är mediaspelare om kanalerna inte valt att sända live på nätet.
Tror dom hette Magine tv tyvärr gick det i graven pga något relaterat till rättigheter med tv i sverige.
Hela tablå-tittandet kommer försvinna.A Andy78 skrev:Runt 2105 så fanns det en leverantör som var produkt var "se på tv utan box" helt man loggade inte på deras sida och där hade man kanalerna liver.
Vet tex ingen under 30 som tittar på tablå-tv.
Vi har det enbart för frun vill ha, jag skulle klara mig utan.
Det enda som är intressant är väl sporten. Men inte ens den sänder de ju gratis numera. Med VPN får man in den från länder som sänder den på gratiskanaler online.T TheGame skrev:
Det är riktigt najs att zappa och kolla texttv. Det har jag gjort i 25 år och svårt att sluta nu