Är det någon som har erfarenheter av det? Fördelar och nackdelar? Kommunen är allmänt jobbiga och söööölar neeeer hela projektet med div garageanmärkningar. Och nu börjar det brinna i knutarna. Vi måste få det klart annars blir vi bostadslösa. Ett alternativ kan vara att strunta i bygglovet och bygga med skriftligt godkännande från grannen då vi bor på landet (tillåtet) men garaget ligger endast 1 m från tomtgränsen.
Är det någon som har en åsikt?