Be installatören montera en extern C-pump med en bypassledning.Orginalpumpen verkar inte orka med riktigt.. :-[
 
Du har verkligen tålamod..Kul att det verkar lira nu... ;D
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.