1 768 läst ·
9 svar
2k läst
9 svar
Strömlöst!!!
Min dotter kom ner från 2:a våningen å säger pappa det finns ingen ström i mitt rum!!
Kollar säkringarna men alla är hela + att det är mer än hennes rum på den säkringen så då borde det vara mer strömlöst i huset, men icke sa nicke.
Hur kan strömmen bara försvinna i ett rum så där????:x
Kollar säkringarna men alla är hela + att det är mer än hennes rum på den säkringen så då borde det vara mer strömlöst i huset, men icke sa nicke.
Hur kan strömmen bara försvinna i ett rum så där????:x
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Det kan vara glapp i någon kopplingsdosa kanske.
Om du skruvar ur säkringen, slocknar de andra rummena som också ska ligga på den säkringen då?
Om de gör det så kan du låta säkringen vara urskruvad och så tillkallar du en elektriker i morgon.
För jag antar att du känner dig för osäker att pilla själv? (Vilket du egentligen inte får heller så..)
//Patrik
Om du skruvar ur säkringen, slocknar de andra rummena som också ska ligga på den säkringen då?
Om de gör det så kan du låta säkringen vara urskruvad och så tillkallar du en elektriker i morgon.
För jag antar att du känner dig för osäker att pilla själv? (Vilket du egentligen inte får heller så..)
//Patrik
Titta i dosor mm. måste man väl ändå få:SPatrik_Hed skrev:Det kan vara glapp i någon kopplingsdosa kanske.
//Patrik
Sen om man hittar en kabel som lossnat i en torix eller liknande, är frågan.
Jag hade glatt fixat felet och kliat mig i huvudet över hur den som gjort installationen har misslyckats...
Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 944 inlägg
Låt mig gissa: Den satt i en torix :@

Hobbyelektriker
· Värmland, Molkom
· 26 944 inlägg
Ändå skrev du "oförklarlig anledning"...
Renoverare
· Gävleborg
· 8 220 inlägg
Handhavande fel vid installation.
//Patrik
//Patrik
Klicka här för att svara