Och du... även om du nu hade isolationstrafo så låter det som att du ändå gjorde en farlig grej.
Du skriver att du satt dig själv i serie, och om det är som jag får bilden för mitt inre, in i ena handen och sen ut i andra, så hjälper inte isolationstrafon något, du kör ändå ström genom kroppen! :eek: