Är det ngn som har ett förslag på ritning på ett garage med plats för 3 bilar + fyrhjulig snöskotrar ? Det är mest förvaring och inte så mkt att köra in och ut med alla hela tiden. Man kanske kan ha ett "far" på ena långsidan och bilarna på tvären till "faret" ? Resten i "faret" ? Vore intressant att höra om ngn har bra ide och vilka mått som funkar ?!
Måtten beror väl mycket på vad det är för bilar Du ska ställa in? Dels hur breda/långa dom är dels vilken svängradie dom har vilket avgör hur mycket plats Du behöver mellan bilarna när Du kör in den sista.
Men en gissning skulle vara att Du behöver 9 kanske 10 m långt och 8 m brett.
Det är minsta mått med bilar i vanlig storlek om man har samma definition på vanlig som jag
dvs en Passat lr V70 lr liknande.
Ska Du ställa in nåt som är på riktigt
3 st Cadillac -49or tex så får Du lägga på ett par meter på bredden och kanske 3-4 på längden för det blir lite knepigt att svänga in den första runt öppningen 
Men en gissning skulle vara att Du behöver 9 kanske 10 m långt och 8 m brett.
Det är minsta mått med bilar i vanlig storlek om man har samma definition på vanlig som jag
Ska Du ställa in nåt som är på riktigt
men inte om man kan använda "faret" som plats för de maskiner som man tillfälligtvis använder ... Det är som sagt mest förvaring av de flesta objekten mer än att de skall ut och in hela tiden ... Jag vet inte - men skall rita lite på ditt förslag också . Har haft massa inbrott så jag skulle gärna ha bara en port och satsa lite extra skydd på den!
Klicka här för att svara