Och för att ta resonemanget vidare:

Tänk om man varit uppmärksam och hört på i skolan och på utbildningen under ungdomen,
då skulle man fattat allt nu, och inte behövt gå på kompetensutveckling och vidareutbildningar.
Då kunde man njutit av livet i stället när man blev medelålders.

Och om man varit sparsam och förnuftig när man var ung hade man inte behövt klippa rabattkupongen och leta extrapriser nu.

Och om man skaffat barn när man var ung kunde man haft barnbarn nu, som kom och klippte gräsmattan åt en.

Men, å andra sidan, vad skulle man då ha att leva för :confused:

Alfredo skrev:
...För övrigt är min uppfattning att jag inte riktigt fattar vad som är OnT/OT i denna tråd. :confused:
Instämmer, men det växer nog fram så småningom.
Det var ingen som begrep Albert Einstein i början heller :)

Allting som är OFF TOPIC i andra trådar är ON TOPIC i denna tråd.

Det enda som är OFF TOPIC i denna tråd är missuppfattningar vilka hör hemma i Missuppfattningstråden.

:)

Uppfattat.

Så om jag vill skriva en längre utläggning om "Frimärkssamlingar jag beundrar" så är detta rätt ställe :x

Givetvis. Förutsatt att du kan hitta någon annan tråd där detta ämne är OT. :cool:

mycke_nu skrev:
Givetvis. Förutsatt att du kan hitta någon annan tråd där detta ämne är OT. :cool:
Inte tusan kan det väl vara så svårt att hitta en tråd där frimärkssamlingar är OT. ;) Borde väl gälla de flesta trådar i exempelvis elforumdelen. :p

OT = off topic?

eller

OT = on topic?

(Var detta OT eller OT :o )

KnockOnWood skrev:
OT = off topic?

eller

OT = on topic?
Beror helt på hur det uppfattas. :o

M
Precis.

Korrekt uppfattat.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.