spiskrok skrev:
Någon gång mellan 17/3 och 1/9 tappades en handfull inlägg, är det någon som sett dom här?
Jepp, här är de, fyller precis en hand som du sa, men vad sa frugan när du tappade bort dem?

breast-implants-prosthesis-augmentation-antalya-turkey.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Glufsglufs skrev:
Lite elakt att hänvisa till att spiskrok skulle vara något slags djur då du snackar om bakfötter.
Ha!

Under första världskriget fick soldaterna skyttegravsfot.
Nu får bagarna bakfot.

Och så kommer herr Glufsglufs och visar framfötterna :x


(Jag skrev herr Glufsglufs. Det måste ju vara en kille för han är Gudfader står det. Annars hade han väl varit en Gudmoder.)
 
thomasx skrev:
Jepp, här är de, fyller precis en hand som du sa, men vad sa frugan när du tappade bort dem?

[bild]

Det blev väl rejäla utlägg för de där inläggen?

Hoppas att inte kalkylen sprack i all fall :o
 
KnockOnWood skrev:
Det blev väl rejäla utlägg för de där inläggen?

Hoppas att inte kalkylen sprack i all fall :o
Ja, de flesta som lägger in sådana där inlägg lägger ju ut sig för att få ligga även om utläggen oftast hamnar hos den som vill lägga in den. ;)
 
KnockOnWood skrev:
Kan det här vara dina inlägg? Vilken storlek har du? De här är 42.

[bild]

Fast handfull vet jag inte förstås.
Du kanske har fått dem om bakfoten.
Så nedtrampade som vissa inlägg blir i olika trådar på detta forum så kan det omöjligen vara dessa inlägg som saknas.
 
Detta är inlägg 666 i denna tråd. Vore väl själva f*n om inget passar?
 
Jag tog passningen och testar med nr 667.
 
Stefan Bengtsson skrev:
Detta är inlägg 666 i denna tråd. Vore väl själva f*n om inget passar?
blev inte det i sexigaste laget?
 
Vilket lag är det som är sexigast då?
Ajax till exempel låter ju inte så sexigt.
 
Sex i laget är man bara i vattenpolo, men om man räknar med målvakten så blir det typ nio
 
spiskrok skrev:
Sex i laget är man bara i vattenpolo, men om man räknar med målvakten så blir det typ nio
Kul med en målvakt i vattenpolo som är (av) tre.
 
Tre??? beroende på dialekt som upplänning kanske en fura eller som Västeråsare antalet tre alternativt en björk i trä.
 
Låter jobbigt att ha polotröja på sig när man spelar i vatten :p
 
Glufsglufs skrev:
Tre??? beroende på dialekt som upplänning kanske en fura eller som Västeråsare antalet tre alternativt en björk i trä.
Personligen så föredrar jag en en-
 
  • Gilla
Glufsglufs
  • Laddar…
Vem är det som låter jobbigt personen med tröjan eller den med polio
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.