100 429 läst ·
1 033 svar
100k läst
1,0k svar
Stora missuppfattningstråden...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Kontakter och elektriker, det kan väl aldrig bli bra?jeppeknaster skrev:
Och hur vet du förresten att inte hempularen har behörighet?
Men jag undrar om man kan få ROT-avdrag om man själv rotar i elsystemet.
Från dagens tidning. "[h=1]Lärare utbildas för skolskjutning"[/h]
Nu är det inte bara elever som får skjuta.
Nu är det inte bara elever som får skjuta.
Tjaa.. Jag vet inte vad jag ska svara... Finner inga ord.
Renoveringsnovis
· Östergötland
· 5 291 inlägg
Jag har iallafall hittat MIN cykel, inte grannens.
Zamora, vi slipper gärna reklaminlägg här på forumet. Vill du sälja grejer och synas så kan du köpa annonsplats. Kan nån moderator ta bort hans inlägg?
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Jag har hört att på varenda debatt, vartenda offentligt samtal, varenda diskussion i TV sitter det en sån där moderat (eller moderator som di kallar't) och bestämmer vad som får sägas och vad som inte får sägas.
Hela landet är som en enda liten diktatur, det går snart inte att andas längre.
Diktafonerna har tagit över
Snart kastar jag loss och ger mig i väg över haven.
Men var skall jag Tha i land?
Hela landet är som en enda liten diktatur, det går snart inte att andas längre.
Diktafonerna har tagit över
Snart kastar jag loss och ger mig i väg över haven.
Men var skall jag Tha i land?
Bättre upp Köp en hamn vetja!!!KnockOnWood skrev:Jag har hört att på varenda debatt, vartenda offentligt samtal, varenda diskussion i TV sitter det en sån där moderat (eller moderator som di kallar't) och bestämmer vad som får sägas och vad som inte får sägas.
Hela landet är som en enda liten diktatur, det går snart inte att andas längre.
Diktafonerna har tagit över
Snart kastar jag loss och ger mig i väg över haven.
Men var skall jag Tha i land?
