jeppeknaster skrev:
Kontakta en elektriker, det där kräver behörighet och är inget för hempulare!
Kontakter och elektriker, det kan väl aldrig bli bra?
Och hur vet du förresten att inte hempularen har behörighet?

Men jag undrar om man kan få ROT-avdrag om man själv rotar i elsystemet.
 
mr.Ola skrev:
Rötterna ska väl inte vara i häcken heller, tycker de var bra att någon äntligen tagit tag i skiten och tagit bort roten ur häcken!
Roten ur åttioett eller roten ur tvåhundratjugofem det kan jag men hur mycke är Roten ur häcken ????

Sign. en som aldrig frågat förut.
 
50 000kr per person och år är ROTEN :)
 
mr.Ola skrev:
50 000kr per person och år är ROTEN :)
Nä nu skojar'rö nog med mig, det tror jag inte på! ! ! !:p
 
Tjaa.. Jag vet inte vad jag ska svara... Finner inga ord.
 
Jag har iallafall hittat MIN cykel, inte grannens.
 
Zamora, vi slipper gärna reklaminlägg här på forumet. Vill du sälja grejer och synas så kan du köpa annonsplats. Kan nån moderator ta bort hans inlägg?
 
Alltså - bara för att moderaterna har makten i landet så har dom inte makten över internet!!! (eller???)
 
moderaterna härskar väl på nätet också, dom e ju typ sveriges kungar nu!
 
  • Gilla
LGG-01
  • Laddar…
Sverige måste vara det enda land i världen som har två kungar! Berth och Carl, båda verksamma inom samma bransch dessutom.
 
Berth o Carl? kör Berth Carlavagnen måntro?
 
Jag har hört att på varenda debatt, vartenda offentligt samtal, varenda diskussion i TV sitter det en sån där moderat (eller moderator som di kallar't) och bestämmer vad som får sägas och vad som inte får sägas.

Hela landet är som en enda liten diktatur, det går snart inte att andas längre.
Diktafonerna har tagit över :thumbdown:

Snart kastar jag loss och ger mig i väg över haven.

Men var skall jag Tha i land?
 
  • Gilla
LGG-01
  • Laddar…
KnockOnWood skrev:
Jag har hört att på varenda debatt, vartenda offentligt samtal, varenda diskussion i TV sitter det en sån där moderat (eller moderator som di kallar't) och bestämmer vad som får sägas och vad som inte får sägas.

Hela landet är som en enda liten diktatur, det går snart inte att andas längre.
Diktafonerna har tagit över :thumbdown:

Snart kastar jag loss och ger mig i väg över haven.

Men var skall jag Tha i land?
Bättre upp Köp en hamn vetja!!!
 
KnockOnWood skrev:
Men var skall jag Tha i land?
Singha eller Samsong brukar funka.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.