hahalj
KnockOnWood skrev:
Däremot leder betong till förakt från omgivningen om man har det i trädgården,
så kallad betonghäck.
Har inte alla betonghäckar i trädgården? Omgivningens förakt tror jag är egentligen är avundsjuka.
150__450x_dsc9764.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Jag ser ingen slipsats på de där betonghäckarna... Kommer den senare?
Kanske den där lightmartinin måste svepas först.
 
Skönt formgjutna från en och samma sats. Jag minns bara inte vart jag la den..
 
Drömhus2012 skrev:
Jag ser ingen slipsats på de där betonghäckarna... Kommer den senare?
Kanske den där lightmartinin måste svepas först.
Jag undrar om det inte är betonghäckarna som, i anständighetens namn, borde svepas in i något.

Är det förresten någon som vet var uttrycket jag har häcken full kommer ifrån?

Har det också med martini-/ginblandningen att göra?

Då går den alltså inte ner i benen som sägs, utan sätter sig lite högre upp, i sätet?
 
Vi vet väl inte vad du har fyllt din häck med..!
 
raveper skrev:
Vi vet väl inte vad du har fyllt din häck med..!
Sätt dig ner, nu har det gått förlångt! Det är riktigt lågt att klaga på någons häck! Jag har en farbror, hans häck är flera meter, och tar mycket illa vid sig.
 
KnockOnWood skrev:
Är det förresten någon som vet var uttrycket jag har häcken full kommer ifrån?
San Fransisco?
 
Kattvovven skrev:
Jag har en farbror, hans häck är flera meter, och tar mycket illa vid sig.
Tar häcken illa vid är det dags att klippa till den.
 
Alfredo skrev:
Tar häcken illa vid är det dags att klippa till den.
Ja varför inte ROT-klippa hela häcken så kommer hälften tillbaka från, Borg och grabbarna riktiga betonghäckar allihopa eller???
 
LGG-01 skrev:
Ja varför inte ROT-klippa hela häcken
Är du dum eller... Fattar du vilket jobb det är att gräva upp alla rötterna för att kunna klippa dom. Och sen när man är klar, ja då ramlar hela häcken ner för den inte har några rötter... :x
 
Alfredo skrev:
Är du dum eller... Fattar du vilket jobb det är att gräva upp alla rötterna för att kunna klippa dom. Och sen när man är klar, ja då ramlar hela häcken ner för den inte har några rötter... :x
Där har du fel, med lite släktforskning kan alla hitta tillbaks till sina rötter...
 
  • Gilla
Drömhus2012
  • Laddar…
Rötter... Det var väl den där killen som Pippis pappa var kung över som det handlade om. Men han må ju vara död vid det här laget.
 
Alfredo skrev:
Är du dum eller... Fattar du vilket jobb det är att gräva upp alla rötterna för att kunna klippa dom. Och sen när man är klar, ja då ramlar hela häcken ner för den inte har några rötter... :x
eller....
 
Rötterna ska väl inte vara i häcken heller, tycker de var bra att någon äntligen tagit tag i skiten och tagit bort roten ur häcken!
 
Kontakta en elektriker, det där kräver behörighet och är inget för hempulare!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.