Nä nä nä frågan är HUR?
 
Kan hålla med MEN nu är det försent. :mad: :mad:
 
LGG-01 skrev:
Kan hålla med MEN nu är det försent. :mad: :mad:
Nej så är det inte, det som är försent tar bara längre tid, eller om det härdar?
 
Jan-Å skrev:
Nej så är det inte, det som är försent tar bara längre tid, eller om det härdar?
Bestäm dig här eller där! eller menar du att det tar längre tid att komma försent, inte undra på att det ser ut som det ser ut:thumbup:.
 
Ser det ut som det ser ut? fan också, det ska ju se annorlunda ut när det har härdat, måste ha missuppfattat instruktionsdvd:n :(
 
Nänä. Du ska ju förstå det jag läser och mena det jag skriver, annars blir det ju helkonstigt.
 
Drömhus2012 skrev:
Nänä. Du ska ju förstå det jag läser och mena det jag skriver, annars blir det ju helkonstigt.
Ska det här bli en rasistblogg nu alltså (mena = middle east, north africa)? Mitt i vintern!

Hela det här forumet bygger ju på ett stort Friggebodskomplex?

Kan vi komma tillbaka till byggyta, bygghöjd och avstånd till tomtgräns tack! Och kanske lite takvinkel också.
Vi skall väl inte spåra ut i meningsfullheter?


Full på en torsdag. Jo jag tackar jag!
 
Snyta sig i kalsongerna, jo jag tackar, ja. Usch!
 
Är det längd eller avstånd vi pratar om? Ett för högt avstånd kan ställa till med problem i den övre skåpet som förvarar eldvattnet.
 
Hemmakatten
Jahaja, har vi en könsdebatt här. Typiskt karlar att prata om längd... Och att dessutom koppla avståndet till supskåpet förstår jag inte alls. Det är väl bara längder på reglar o panel vi diskuterar här. Och med skåpsupande karlar vet vi ju hur det blir... En tumme bidde på sin höjd ett trappsteg och det steget vill man inte ta. Kan ju hända att det blir in i o härligheten och snipp snapp slut så var denna tråden slut.
 
Efter hemmadjurets (var det hund katt eller orm, minns ej) inlägg börjar jag få lite onda aningar.
En aln är en aln och en fot är en fot, men män skall alltid hållas kort!

De där uppe (Datainspektionen, FOI, SP och Centralpartiet Stureplatsen) tycker att vi börjar komma för nära sanningens kärna och vill stoppa allt vidare grävande.


Så återigen träder Godwins lag i funktion http://sv.wikipedia.org/wiki/Godwins_lag

Men vi nådde nästan ända fram!
Tack för en givande diskussion.

Nu lägger jag ned. Dags att krypa tillbaka till surdegshotellet.

Ni förstår säkert varför när ni ser ordet "Banned" bredvid mitt användarnamn.

Hej!
 
KnockOnWood skrev:
Ska det här bli en rasistblogg nu alltså (mena = middle east, north africa)? Mitt i vintern!

Hela det här forumet bygger ju på ett stort Friggebodskomplex?

Kan vi komma tillbaka till byggyta, bygghöjd och avstånd till tomtgräns tack! Och kanske lite takvinkel också.
Vi skall väl inte spåra ut i meningsfullheter?


Full på en torsdag. Jo jag tackar jag!

Jaha...börja snacka rasism och invandring och sedan försöka lura oss att samstämmigt sjunga "we shall overcome", just snyggt det....och full är jag inte heller så den gubben gick inte...
 
  • Gilla
KnockOnWood
  • Laddar…
Glufsglufs skrev:
så den gubben gick inte...
Jo, Trägubben gick...
Har sa ju att han skulle krypa tillbaka ned under sur-stubben han kom ifrån. :)
 
Glufsglufs skrev:
Jaha......invandring...
Vem tusan pratar du om? Här gäller det utvandring. Söderut!
Om det bara inte hade varit så kallt hade vi stannat kvar här.

För övrigt:
Varför kallas benkläderna man tar på sig för att motverka kylan för kallingar?

Och för övrigt anser jag att friggeboden är århundradets (förra årtusendets?) uppfinning.
Var skulle man annars hyst in alla släktingar och annat löst folk?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.