100 416 läst ·
1 033 svar
100k läst
1,0k svar
Stora missuppfattningstråden...
Mmmm precis.
Du ska ju inte läsa det jag skriver utan förstå vad jag menar.
Du ska ju inte läsa det jag skriver utan förstå vad jag menar.
Nänä. Du ska ju förstå det jag läser och mena det jag skriver, annars blir det ju helkonstigt.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Ska det här bli en rasistblogg nu alltså (mena = middle east, north africa)? Mitt i vintern!Drömhus2012 skrev:
Hela det här forumet bygger ju på ett stort Friggebodskomplex?
Kan vi komma tillbaka till byggyta, bygghöjd och avstånd till tomtgräns tack! Och kanske lite takvinkel också.
Vi skall väl inte spåra ut i meningsfullheter?
Full på en torsdag. Jo jag tackar jag!
Jahaja, har vi en könsdebatt här. Typiskt karlar att prata om längd... Och att dessutom koppla avståndet till supskåpet förstår jag inte alls. Det är väl bara längder på reglar o panel vi diskuterar här. Och med skåpsupande karlar vet vi ju hur det blir... En tumme bidde på sin höjd ett trappsteg och det steget vill man inte ta. Kan ju hända att det blir in i o härligheten och snipp snapp slut så var denna tråden slut.
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Efter hemmadjurets (var det hund katt eller orm, minns ej) inlägg börjar jag få lite onda aningar.
En aln är en aln och en fot är en fot, men män skall alltid hållas kort!
De där uppe (Datainspektionen, FOI, SP och Centralpartiet Stureplatsen) tycker att vi börjar komma för nära sanningens kärna och vill stoppa allt vidare grävande.
Så återigen träder Godwins lag i funktion http://sv.wikipedia.org/wiki/Godwins_lag
Men vi nådde nästan ända fram!
Tack för en givande diskussion.
Nu lägger jag ned. Dags att krypa tillbaka till surdegshotellet.
Ni förstår säkert varför när ni ser ordet "Banned" bredvid mitt användarnamn.
Hej!
En aln är en aln och en fot är en fot, men män skall alltid hållas kort!
De där uppe (Datainspektionen, FOI, SP och Centralpartiet Stureplatsen) tycker att vi börjar komma för nära sanningens kärna och vill stoppa allt vidare grävande.
Så återigen träder Godwins lag i funktion http://sv.wikipedia.org/wiki/Godwins_lag
Men vi nådde nästan ända fram!
Tack för en givande diskussion.
Nu lägger jag ned. Dags att krypa tillbaka till surdegshotellet.
Ni förstår säkert varför när ni ser ordet "Banned" bredvid mitt användarnamn.
Hej!
KnockOnWood skrev:Ska det här bli en rasistblogg nu alltså (mena = middle east, north africa)? Mitt i vintern!
Hela det här forumet bygger ju på ett stort Friggebodskomplex?
Kan vi komma tillbaka till byggyta, bygghöjd och avstånd till tomtgräns tack! Och kanske lite takvinkel också.
Vi skall väl inte spåra ut i meningsfullheter?
Full på en torsdag. Jo jag tackar jag!
Jaha...börja snacka rasism och invandring och sedan försöka lura oss att samstämmigt sjunga "we shall overcome", just snyggt det....och full är jag inte heller så den gubben gick inte...
Grundstött
· Halland
· 28 345 inlägg
Vem tusan pratar du om? Här gäller det utvandring. Söderut!Glufsglufs skrev:
Om det bara inte hade varit så kallt hade vi stannat kvar här.
För övrigt:
Varför kallas benkläderna man tar på sig för att motverka kylan för kallingar?
Och för övrigt anser jag att friggeboden är århundradets (förra årtusendets?) uppfinning.
Var skulle man annars hyst in alla släktingar och annat löst folk?
