Fast jag föredrar skogen före Sthlm!
 
Föredrar??? har det något med att dra något före något annat???
 
perra från skogen skrev:
För har dom bara nödig kännedom så klarar dom nog att lägga en kabel på rätt plats ändå.
Ja, nödiga elektriker lägger alltid en kabel på rätt plats på tomten.
 
Raceman skrev:
Ja, nödiga elektriker lägger alltid en kabel på rätt plats på tomten.
hur fan blir de då? Tomten kommer ju bara en gång om året, ska man va utan ström 364 dagar då? eller hur tänker du?
 
Stackars Tomten
 
Räkor är ju annars väldigt gott.
 
Du menar såna maneter...?
 
obba skrev:
hur fan blir de då? Tomten kommer ju bara en gång om året, ska man va utan ström 364 dagar då? eller hur tänker du?
Jag menar att man alltid ska höra med elektrikern först om han är nödig eller inte innan han lägger kabel på tomten. Då blir det rätt.
Ledsen om jag uttryckte mig otydligt.
 
obba skrev:
hur fan blir de då? Tomten kommer ju bara en gång om året, ska man va utan ström 364 dagar då? eller hur tänker du?
Enkelt. Tomtägaren får vänta med spänningen till nästa sändningen, kabeljo!
 
LGG-01 skrev:
Enkelt. Tomtägaren får vänta med spänningen till nästa sändningen, kabeljo!
hur spännande skulle de bli då tror du? tänk över de här en gång till innan du gör nått.. jag känner en kille som jobbar med katering om de kan va till nån nytta?!
 
Raceman skrev:
Jag menar att man alltid ska höra med elektrikern först om han är nödig eller inte innan han lägger kabel på tomten. Då blir det rätt.
Ledsen om jag uttryckte mig otydligt.
fel av mig. visste inte att elektrikern va av de kvinnliga könet.
 
obba skrev:
fel av mig. visste inte att elektrikern va av de kvinnliga könet.
Det är ok, man kan ju inte veta allt. Vad har vi annars detta forum till, om inte till att hjälpa varandra?
 
obba skrev:
hur spännande skulle de bli då tror du? tänk över de här en gång till innan du gör nått.. jag känner en kille som jobbar med katering om de kan va till nån nytta?!
Om du vill mäta spänning kan du använda en sådan här
32333.jpeg
 
Zixten skrev:
Om du vill mäta spänning kan du använda en sådan här
[bild]
ne den funkar inte, den ska väl va blå eller?
 
Raceman skrev:
Det är ok, man kan ju inte veta allt. Vad har vi annars detta forum till, om inte till att hjälpa varandra?
va sa jag nu som va fel då? jag har väl för f-n aldrig sagt att jag vill stjälpa dig eller nån annan. en ursäkt skulle kanske sitta på sin plats nu...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.