Skål!
Missuppfatta det ni!
 
Här har du din skål, men vad skall du ha den till??

rund_skal_pi.jpg
 
  • Gilla
cust3000
  • Laddar…
Zixten skrev:
Här har du din skål, men vad skall du ha den till??
Han kanske skall ha gröt i den åt tomten på tomten?
 
"...på tomten?"

Bor dom inte på loftet? Min fru säger alltid att jag har tomtar på loftet, konstigt eftersom vi inte har något loft. Måste ha missuppfattat nåt...
 
Då måste hen ställa den i stallet i stället.
 
Mikael_L
thomasx skrev:
Fakta är när någon skriver något i ett internetforum, klart att vi måste ha fakta i tråden vad skulle det annars bli av den, det var ju precis exakt det som TS efterfrågade.
Hmm, har du verkligen en källa på det?
 
Ja visst det är klart att jag har en källare, jag skulle inte kunna tänka mig ett hus utan källaren. Men källaren är in "på", utan under, så klart, det är ju det som är hela grejen med en källare.
 
Källaren är roten till allt ont!!!
 
Källaren gör stort hål i tomten, Hepp
 
Ont? kan man ha rot-ont?
 
JPA666 skrev:
Källaren är roten till allt ont!!!
Ja, när rötterna börjar leta sig in i källaren gör det ont på husägaren.
Det är tomtens hämd på utebliven gröt i skålen.
 
JPA666 skrev:
Källaren är roten till allt ont!!!
Det där måste du ha missförstått. De e kvinnor som är roten till allt ont å det kan jag bevisa

Kvinnor = tid * pengar

tid = pengar -->

Kvinnor = pengar * pengar = pengar^2

Pengar är roten till all ondska--> pengar = √ ondska --> pengar^2 = ondska

Alltså

Kvinnor = ondska

QED!
 
  • Gilla
eritor och 1 till
  • Laddar…
Jan-Å skrev:
Ont? kan man ha rot-ont?
Om du blandar div. destillerade drycker i din mage så får du (dagen efter) ont i roten alt. kolan alt. bollen. men tomten är lika glad för det.
 
Mikael_L
Och far till alla barnen.
 
Mikael_L skrev:
Och far till alla barnen.
Javisst varför skulle han annars skratta hela tiden.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.