Menar du den bättre eller sämre halvan...? För den som inte halvan tar han heller inte....................

stilofunk skrev:
Skulle inte tråden handla om missuppfattningar eller har jag missuppfattat allt?
Nejnejnej du har inte missuppfattat något, utom möjligen själva trådstarten, och därpå följande inlägg. Men det gör inget, får då är allt som vanligt här på byggahus :)

För övrigt är det nött te å bo folk på månen för det lyser där om kvällen.

197 inlägg utan en lösning jag tycker att "fnurran" i/på tråden blir bara större och större, missförstånden fler och fler, inläggen konstigare och konstigare och sist men inte minst antalet missförstående debbatörer blir bara fler och fler.

ett exempel: Får får inte får eller bagge får får lamm om jag får frågan.
ett exempel till: svaret är inte 42 utan þ+┼+ý-ï=µ+◙-♥=1/¶-♠ Svar: 12,3² v.s.b. Och hör sen.

Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta!

vojma skrev:
Trassla inte till saken genom att komma dragande med fakta!
Fakta är när någon skriver något i ett internetforum, klart att vi måste ha fakta i tråden vad skulle det annars bli av den, det var ju precis exakt det som TS efterfrågade.

Olsin skrev:
Ja, jag har varit ut på tomten...
Olsin sista (förhoppningsvis) inlägg blev början på något banbrytande, tänk tanken:

"Ja, jag har varit ute på tomten..."

smaka på orden och den oerhörda genomtänkta sammansättningen av ord som är i sitt exillenta framförande till den totala vissheten gränsande tydlighet, jag bara stirra på orden och tänker VVVVVAAAAAAABBBBRRRRAAAA!

Skall du vabba idag? Då måste du ju jobba. Men det kanske är du som är tomten? Men blev inte du överkörd för ett par inlägg sedan?

:beer::rolleyes::sly::o:screwy:

Bergling skrev:
Skall du vabba idag? Då måste du ju jobba. Men det kanske är du som är tomten? Men blev inte du överkörd för ett par inlägg sedan?
Näää men lite struken blev jag nog?????

Det skulle underlätta problemets lösning om ni kunde låta bli att diskutera ämnet hela tiden.

Då är det bättre att skapa nya trådar, så får vi som är ofokuserade kan få reda ut den här missuppfattningen vad det hela handlar om i lugn och ro.

Trådskaparen kan ju få uppfattnigen att vi vet vad vi talar om.

Som Julius Caesar sade när han gick över Tidan: Vart tog tärningen vägen.

Det borde TS begripit för länge sedan att ingen här har misstagit sig på vad det i grund och botten handlar om.Vilket i så fall tyder på dolda fel och ev. miss förståelse, redan när han inte begrep vad det skulle kunna gömma sig i denna tråd full med personer som aldrig är missförstådda

P
Vem är miss Förståelse? Är det TS granne som inte ville att han skulle få bygglov? I så fall kan han ju hävda att det var ett dolt fel så mycket han vill, men domstolen kommer inte att tveka att inte döma som han vill att domstolen av gammal hävd inte ska tolka handlingarna. Förmodligen bör det inte vara omöjligt för grannbonden att parkera sin traktor i TS garage eftersom trädgårdstomten inte säger att han inte inte får.

Vem hävdar att vem inte har bygglov på en dold traktor som någon har i granen utan vare sig TS eller TR eller BH (förlåt) har av hävd tappat alla handlingar, så jag säger bara domare är domare än alla andra utom domare, vem vet?

Trädgårdstomt kan det inte vara om man har traktor i granen då är det lantbruk och det är likställigt med miss bruk och användandet av dessa misser har väl lagts ner i samband att det nya ordet" hen " har tagits i bruk, vilket i sin tur kan ställa till det rejält när man skall sätta på div redskap.

cecar33 skrev:
Trädgårdstomt kan det inte vara om man har traktor i granen då är det lantbruk och det är likställigt med miss bruk och användandet av dessa misser har väl lagts ner i samband att det nya ordet" hen " har tagits i bruk, vilket i sin tur kan ställa till det rejält när man skall sätta på div redskap.
Tycker att: Om Bolinder Munktel sitter i granen så tror i alla fall jag att han letar efter sin stamtavla men tvingas av rådande konjuktur att hålla sig inom ramarna, annars blir det fritt fall det fattar ju varenda kotte.

Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.