E Epic skrev:
Tack för svar !
Vi har 10c dif mellan retur och framledning.

Beräknad 41c nu vid 0an men ur bara 36… som att den inte får upp mer, har precis som du innan luftat, pillat med kurvan etc etc. Har bara golvvärme i suttärenghus 70kvm på bottenplattan och 105kvm på ”övervåningen”
en Nibe vvm 225. Tycker den drar galet mycket också.
hej. Ja det låter som det är nått annat då. Men jag kan inte gissa. Ta dit en tekniker som kan NIBE så kan du om inte det löser sig utesluta pumpen som felkälla åtminstone.
Hoppas det löser sig. Det är en otrolig känsla när man hittar felet.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.