Tack för svar !
Vi har 10c dif mellan retur och framledning.
Beräknad 41c nu vid 0an men ur bara 36… som att den inte får upp mer, har precis som du innan luftat, pillat med kurvan etc etc. Har bara golvvärme i suttärenghus 70kvm på bottenplattan och 105kvm på ”övervåningen”
en Nibe vvm 225. Tycker den drar galet mycket också.