Har precis flyttat in i en ny hyresrätt, och märkte på en gång att när man tvättar händerna/borstar tänderna så svämmar det upp bubblor ur överfyllnadsskyddet. Detta medför att man t.ex inte kan skölja av händerna om man inte även vill gnugga in dem med bubblor ur avloppet. Vattnet har inga problem att åka ned, däremot vill bubblor ogärna dras ned.
Avloppet är helt rengjort, respektive del av handfatet är inspekterat och det är helt.
Jag vet inte om det är relaterat, men jag har även märkt att vattennivån i toaletten sakta men säkert sjuker om man inte spolar i den (Just detta är inget problem, bara en iaktagelse).
Hyresvärden va här och konstaterade att det var ett problem jag får leva med.
Någon som vet vad det kan bero på/har något tips om vad jag borde göra?
Det suger att behöva säga till de som kommer hit att de får tvätta händerna i duschen eller köket då det inte fungerar i badrummet.
(Bild på undersida)
Avloppet är helt rengjort, respektive del av handfatet är inspekterat och det är helt.
Jag vet inte om det är relaterat, men jag har även märkt att vattennivån i toaletten sakta men säkert sjuker om man inte spolar i den (Just detta är inget problem, bara en iaktagelse).
Det suger att behöva säga till de som kommer hit att de får tvätta händerna i duschen eller köket då det inte fungerar i badrummet.
(Bild på undersida)
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Flytta upp vattenlåset för bättre fall, ser ut som det finns ett par cm kvar att flytta uppB Boolen skrev:Har precis flyttat in i en ny hyresrätt, och märkte på en gång att när man tvättar händerna/borstar tänderna så svämmar det upp bubblor ur överfyllnadsskyddet. Detta medför att man t.ex inte kan skölja av händerna om man inte även vill gnugga in dem med bubblor ur avloppet. Vattnet har inga problem att åka ned, däremot vill bubblor ogärna dras ned.
(Bild på undersida)
[bild]
Klicka här för att svara