När jag sätter på vattnet så märker jag att det är mer eller mindre stopp. Det har kommit ut delar av gummi och pillar jag i vattenutkastarhålet känner jag mer gummi i röret som knöglat. Se bild.
Är det packning(ar) som gått sönder eller? Vad behöver jag göra?
Är det packning(ar) som gått sönder eller? Vad behöver jag göra?
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Med reservation för att den inte ser exakt likadan ut som min. Om du skruvar loss nosen på utkastaren så får du ut hela innanmätet vilket består av en lång stång som går in till själva ventlilen på insidan av väggen, och på änden sitter (skall det sitta) en packning. Stäng av vattnet först naturligtvis.
Det var någon slags gummi som lossnat/gått sönder som suttit runt den långa stången.cpalm skrev:
Den lokala järnhandeln och bauhaus hade ej detta som reservdel och de ifrågasatte vilken funktion gummit hade. Är det frostskydd?
Klicka här för att svara
