Det är stopp i golvbrunnen i duschen i källaren. Jag har sugit upp det mesta av vattnet med en svamp och det ser ut som på bilden. Det är ca 2 dm från golvet ner till spetsen på de fyra "hullingarna" och sedan ytterligare 7-8 cm ner till vattenytan. Är det någon som har erfarenhet av den här typen av brunn och har några tips?