Skall ordan en leca-blocks stödmur som kommer att bli cirka 10 bred och 70cm hög i ena änden samt max 120cm hög i den andra. Rät linje mellan ändarna. Massan bakom ser relativt fast ut och efter att ha kiakt lite på internet så verkar det behövas en "grundklack" i betong för att sedan mura upp blocken. Vad jag undrar är om man kan vänta tills i vår med detta eller är det någosn som man måste ta före vintern?? Har nämligen en del andra project som drar :-/
Sen är väl leca block det billigaste alternativet hoppas jag?