Hej!

Kommer ha ett överhäng med 40 cm på bänkskivan i mitt kök jag bygger för tillfället. Enl ikea så måste man ha stödben när man överstiger 30cm.

Har ni förslag på någon sorts konsol som ni har använt? Vill att det ska vara så dolt som möjligt.

Gäller Ikeas Kasker Skiva 2cm tjock.
 
Freestyler
K Kaninget_ skrev:
Hej!

Kommer ha ett överhäng med 40 cm på bänkskivan i mitt kök jag bygger för tillfället. Enl ikea så måste man ha stödben när man överstiger 30cm.

Har ni förslag på någon sorts konsol som ni har använt? Vill att det ska vara så dolt som möjligt.

Gäller Ikeas Kasker Skiva 2cm tjock.
Sätt dit 3-4 vinkelkonsoler 10x10cm så dolt som möjligt så blir det bara 30 cm överhäng.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.