Hej,
Jag undrar om det är någon som har någon åsikt om att använda STO Poro System eller STO Nordic i underhålls/hållbarhets/utseendesynpunkt?
Skulle helt vilja ha ett finputsad eller kvastad puts, baserat på STO Nordic - men eftersom det måste målas så borde det kräva mer underhåll i längden...
Jag har även sett att ett stort antal hus putsade med STO Poro ser skitiga ut. Jag har fått förklarar från en husleverantör att det bara är hus som ligger i utsatta ställen (tex. intill åkrar med mycket jord i luften) och att detta alltid regnar bort. Är detta sant? Någon som gjort samma reflektion?
Tacksam för synpunkter
