Vi bygger nytt och funderar på att sätta in någon typ av stjärnhimmel i vardagsrummet, förmodligen något fiberpaket. Innertaket består av vitmålad MDF-panel. Nu undrar jag hur det skulle se ut på dagen när rummet är ljust och fibern är avslagen. Blir taket alldeles svartprickigt, eller syns inte hålen? Någon som har sett ett färdigt tak och vet?
/Tacksam för svar och/eller tips