Vi bygger nytt och funderar på att sätta in någon typ av stjärnhimmel i vardagsrummet, förmodligen något fiberpaket. Innertaket består av vitmålad MDF-panel. Nu undrar jag hur det skulle se ut på dagen när rummet är ljust och fibern är avslagen. Blir taket alldeles svartprickigt, eller syns inte hålen? Någon som har sett ett färdigt tak och vet?
/Tacksam för svar och/eller tips
 
Hålen syns som svarta prickar (ibland mer och ibland mindre, beroende på hur övrigt ljus reflekteras i dem).
 
det beror helt på vilken tjocklek du använder på fibern.. det finns ju en massa olika dimmensioner. Tar man de tunnaste som är runt 0,75 mm så ser du inte prickarna, om du inte står väldigt nära!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.