Hej!
Har en rostig Honda som behöver bytas-. Är lockad av en bensinfri framdrift men det fungerar inte med sladd. Men undrar givetvis hur tåliga de mindre klipparna med plastkåpa är och lockades därför till Stigas med plåtkåpa. Men är den värd pengarna och hur länge håller Stigas klippare med tanke på rost annat?
Har någon till och med köpt och kört en 47 AE en period som kan lämna sitt omdöme?