Hej!
skall inhandla ny sticksåg, vill ha en kvalitetsmaskin, sticksågarnas rolls roys..vilken är det?
Den skall mest användas till "grövre finjobb" så den får gärna vara stark och robust men ändå relativt smidig med genomtänkta funktioner..
Ps: har en förkärlek till blå bosch.................
 
...Ps: har en förkärlek till blå bosch.................
Då har du ju redan svarat på frågan själv. :D
 
Nu har jag köpt, segrat och återvänt till verkligheten.
Är helnöjd, trots att den ser klumpig ut så svänger den på minsta vink....
måste hitta ngn mer häftig blå pryl...ngr förslag?:)
 
en fantomen-läsk kanske?
 
daniel.n skrev:
Dom blå apparater det pratas mest om är väl bordssågen, sticksågen, kap/ger-sågen, skruvdragaren, dom mindre borrhammarna.

De blåa maskiner som jag tycker är bäst är 125-mm vinkelsliparna.
 
Vinkelslip har jag en som jag inte kan bli mer nöjd med en gammal hederlig flex,
Men jag skulle nog behöva byta ut hanöverfräsen, undrar om den blå regerar där också??
Annars tar jag och köper en back fantomenläsk kan ju inte vara fel nu när värmen kommer tillbaka:)
 
För grym överhandsfräs ska du kasta blickarna mot Festool..
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.