Jag har ett radhus där jag har brutit upp det gamla golvet, huset är byggt 1956. Utformningen är krypgrund av betong + papp + isolering / reglar

Jag har tänkt lägga ny papp och stenullsisolering, låta gamla reglarna vara kvar, och sedan täcka över med golvspånskivor.

Min fråga: Vad är lämplig underlagspapp mellan betong och isolering? Behöver jag papp öht, vilken variant är lämplig?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.