Hej!

Jag har ett betonggolv i min hall på 4kvm där jag ska lägga stengolv. Huset är byggt 1968. Med vattenpasset har jag upptäckt att golvet är högre i mitten än ute på kanterna och att ojämnheten är 8mm. Behöver man flytspackla eller hur ska man gå tillväga för att inte få stenplattorna att ligga ojämnt?

Vänliga hälsningar
Henrik
 
Klart du kan flytspackla. Fast jag hade kört med vanligt spackel och stockat ut ojämnheten. Alternativt bila bort förhöjningen.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.