Hej!
Jag har ett betonggolv i min hall på 4kvm där jag ska lägga stengolv. Huset är byggt 1968. Med vattenpasset har jag upptäckt att golvet är högre i mitten än ute på kanterna och att ojämnheten är 8mm. Behöver man flytspackla eller hur ska man gå tillväga för att inte få stenplattorna att ligga ojämnt?
Vänliga hälsningar
Henrik