Paul-Staffanstorp
Jag reagerar lite på varför ni inte valde underlimning av era hoar då ni ändå valt det lite dyrare alternativet med stenskivor... kunde de inte göra underlimning på Gotland ;)

Visst...hör inte hit... men nyfiken ;)

Använder mycket gjutjärnsgrytor, som är stora o tunga, kanten blir så lättstött med underlimmat.

• Gilla
Ronny Ronnski Pettersson
  • Laddar…
Är inte säker på att dom kan det heller, dom verkade inte inte vilja det iallafall!

Paul-Staffanstorp
Ok... kan ju ha en poäng där.
Jag var själv nervös för att lillflickan på 4år som vill duka av bordet själv skulle krossa en massa porslin i granitskivans framkant...men peppar peppar... nu är hon 6år och har inte lyckats ännu... ;)

Det har du rätt i, det är många teoretiska orosmål när man planerar kök, som inte alltid är nåt att oroa sig för.
Men utseendemässigt så tycker jag det blev rätt bra! ImageUploadedByByggahus.se1395296333.089099.jpg
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Vi bor i ett rätt gammalt hus, så balansgången mellan för modernt och lagom är ganska snäv...

Paul-Staffanstorp
Ser ju nice ut. :)

Har nu fått mina nya skivor, och färg/mönster-matchningen är jättebra!

Men sen...

En skiva var återigen fräst för tunn, och kantprofilen på en skiva var fel... Suck.

Men nu så orkar vi inte med fler försök, så vi fick ett bra pris på allt, sen har jag fått slipa o fixa för att få slutresultatet acceptabelt.
Men det känns allt lite tråkigt, när det blir såhär.

Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.