9 131 läst ·
21 svar
9k läst
21 svar
Stenbänkskiva, problem!
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 988 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 988 inlägg
Jag reagerar lite på varför ni inte valde underlimning av era hoar då ni ändå valt det lite dyrare alternativet med stenskivor... kunde de inte göra underlimning på Gotland 
Visst...hör inte hit... men nyfiken
Visst...hör inte hit... men nyfiken
Paul-Staffanstorp
Renoverare
· Skåne
· 8 988 inlägg
Paul-Staffanstorp
Renoverare
- Skåne
- 8 988 inlägg
Ok... kan ju ha en poäng där.
Jag var själv nervös för att lillflickan på 4år som vill duka av bordet själv skulle krossa en massa porslin i granitskivans framkant...men peppar peppar... nu är hon 6år och har inte lyckats ännu...
Jag var själv nervös för att lillflickan på 4år som vill duka av bordet själv skulle krossa en massa porslin i granitskivans framkant...men peppar peppar... nu är hon 6år och har inte lyckats ännu...
Det har du rätt i, det är många teoretiska orosmål när man planerar kök, som inte alltid är nåt att oroa sig för.
Men utseendemässigt så tycker jag det blev rätt bra!
Vi bor i ett rätt gammalt hus, så balansgången mellan för modernt och lagom är ganska snäv...
Men utseendemässigt så tycker jag det blev rätt bra!
Inloggade ser högupplösta bilder
Logga in
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Vi bor i ett rätt gammalt hus, så balansgången mellan för modernt och lagom är ganska snäv...
Har nu fått mina nya skivor, och färg/mönster-matchningen är jättebra!
Men sen...
En skiva var återigen fräst för tunn, och kantprofilen på en skiva var fel... Suck.
Men nu så orkar vi inte med fler försök, så vi fick ett bra pris på allt, sen har jag fått slipa o fixa för att få slutresultatet acceptabelt.
Men det känns allt lite tråkigt, när det blir såhär.
Men sen...
En skiva var återigen fräst för tunn, och kantprofilen på en skiva var fel... Suck.
Men nu så orkar vi inte med fler försök, så vi fick ett bra pris på allt, sen har jag fått slipa o fixa för att få slutresultatet acceptabelt.
Men det känns allt lite tråkigt, när det blir såhär.
Klicka här för att svara
Liknande trådar
-
Brunn problem
Vatten & Avlopp -
Nybygge med stegljudsproblem - vad gäller?
Bostadsrätt -
Montera handdusch till tvättblandare - problem med gängor och passform
Vatten & Avlopp -
Montera handdusch till tvättblandare – problem med gängor och passform
Badrum -
Tätskikt lossnat vid golvbrunn? Problem eller normalt?
Badrum