Vissa av Siemens induktionshällar har en funktion som heter steksensor som automatisk reglerar värmen till rätt temperatur. Ni som har denna, fungerar det bra?
 
Har det... men vi har ingen sån stekpanna som man måste ha för att det skall funka. Vad jag vet så måste det vara siemes eller bosch egen modell som kostar många vanliga pannor.

Tydligen skall det vara bra vi t.ex. fritering för att hålla rätt temperatur på oljan.
 
Fungerar inte steksensorn alls med andra stekpannor? Jag trodde bara att det var så att det fungerade optimalt med deras egen, men att det blev lite andra temperaturer med andra stekpannor.
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.