Hur mycket ström drar kompressorn och hur hög är startströmmen?
Tål kontaktorn båda dessa så ska den väl funka.
Blir dock alltid lite negativt inställd när jag ser att de skriver 220V istället för 230V på produkter i allmänhet. CE-märket ser inte heller korrekt ut. Mittenpinnen på E:et är för lång. Men det kan ju vara på reklambilden som det ser skumt ut bara eller vinkeln..
Blir dock alltid lite negativt inställd när jag ser att de skriver 220V istället för 230V på produkter i allmänhet. CE-märket ser inte heller korrekt ut. Mittenpinnen på E:et är för lång. Men det kan ju vara på reklambilden som det ser skumt ut bara eller vinkeln..
Nu googlade jag bara och såg en kontaktor som såg ut som dom vi har på jobbet, så jag har inte undersökt om det var nåt bra märke.V Variosboy skrev:Hur mycket ström drar kompressorn och hur hög är startströmmen?
Brukar beställa på elbutik eller liknande, Amazon är kanske inte bästa stället
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Det funkar nog med nästan vadsomhelst, antar det inte är någon tokstor kompressor?
Finns ju massor av olika märken på Amazon, men det är ju svårt att navigera mellan skiten...
Finns ju massor av olika märken på Amazon, men det är ju svårt att navigera mellan skiten...
Nej går på 16A säkringar, men vet inte märkström, ska kolla det.Dan_Johansson skrev:
Men är det oftast 230v styrning på dom?
Allvetare
· Västra götaland
· 10 928 inlägg
Läs noga i beskrivningen vad det står om spolen, det vanliga i "styrströmsväg" är väl 24 VDC ..
Klicka här för att svara