12 812 läst ·
21 svar
13k läst
21 svar
Stanleys grymma verktygsvagn
Medlem
· Värmlands län
· 2 899 inlägg
Kollade på en Stanley verktygsvagn på Clas Ohlson idag. De ser bättre ut än de känns. Beror säkert också mycket på var och hur och hur mycket man ska använda dem. När jag kände på plasten såg jag genast framför mig hur den skulle bli otroligt skör om det var minusgrader, men det har jag väl inget belägg för.
Hittade 2 modeller på Harald Nyborgs hemsida:
Denna för 899kr:
http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=6875&Grp=&n=10
och denna för 499kr:
http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=8264&Grp=&n=10
...men det är inte samma som kirderf83 länkade till, vad jag kan se.
Det var iaf inte någon av dom 2 jag såg på Bauhaus.
Denna för 899kr:
http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=6875&Grp=&n=10
och denna för 499kr:
http://www.harald-nyborg.se/merinfo.asp?varenr=8264&Grp=&n=10
...men det är inte samma som kirderf83 länkade till, vad jag kan se.
Det var iaf inte någon av dom 2 jag såg på Bauhaus.
Den övre är har ett annat stuk men är ett klipp prismässigt. Min lokala nasare ska ha 2395 för den. Uppenbarligen har Harald bra inköpskanaler till Stanley.pech skrev:
Ok, det stämmer säkert att man kan dra moms om köpet är inom EU, det har jag också fått höra, men samtidigt att det ska vara hyfsat krångligt. Kanske inte värt besväret på lägre summor, så som en hundring på en verktygsvagn, så resonerar iallafall jag.
/A
/A
Det var en sådan som jag hade, kylan var inte problemet utan plasten blev mjuk efter ett tag så fästena till hjulen vek sig så den släpade i backen tills det gick hål i den nedre lådan och även gångjärnet till locket gav vika.Mr Handyman skrev:Kollade på en Stanley verktygsvagn på Clas Ohlson idag. De ser bättre ut än de känns. Beror säkert också mycket på var och hur och hur mycket man ska använda dem. När jag kände på plasten såg jag genast framför mig hur den skulle bli otroligt skör om det var minusgrader, men det har jag väl inget belägg för.
Dessutom var passformen mellan dom 2 delarna rätt dålig.
Gammal tråd, ,men det här är ett bra pris på en verktygsvagn:
http://www.clasohlson.com/se/Verkty..._source=RatingsAndReviews&utm_content=Default
http://www.clasohlson.com/se/Verkty..._source=RatingsAndReviews&utm_content=Default
Klicka här för att svara