Jag är till att införskaffa ett timmerhus och jag kom just på, hur gör man med stänkskydd i ett timmerhus? Det går ju inte att kakla något.
Är de måhända möjligt att lägga på en skiva som man fäster mot skåpen som man kan kakla på eller vad tror ni är rekommenderbart?