Hej
Vi ska ha mosaik på väggen där spisen sitter och funderar på hur man ska göra så att fogen inte blir så smutsig av stekfett mm. Har inte riktigt hittat något som verkar vara ok. Kan man behandla den på ett smidigt sätt, det är ju lite jobbigt att måla fogen när det rör sig om mosaik med storleken 1,5x1.5 cm.