Hej
Vi ska ha mosaik på väggen där spisen sitter och funderar på hur man ska göra så att fogen inte blir så smutsig av stekfett mm. Har inte riktigt hittat något som verkar vara ok. Kan man behandla den på ett smidigt sätt, det är ju lite jobbigt att måla fogen när det rör sig om mosaik med storleken 1,5x1.5 cm.
 
Fick ett tipps om att stryka fogen med lika delar såpa och vatten några gånger till fogen är "mättad" Vet inte hur resultatet blir då vi precis börjat med behandlingen av våra fogar...... Någon annan som testat?
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.