1 670 läst ·
22 svar
2k läst
22 svar
Stänger kl. 21.00 för uppgradering
- Status
- Inte öppen för fler kommentarer.
Medlem
· Västerbottens län
· 18 047 inlägg
En uppdatering innebär att man tillför några nya buggar, eller.....
Protte
Protte
Nya tag igen senare då. 
Jag märkte ändå inget, jag sov ju ...
Ni måste ändå få creds för att ni är duktiga på att inte rulla ut nya saker innan det är nöjaktigt testat. Det är irriterande att vara en ständig försökskanin för nya och dåligt testade saker. Det kan säkert många vittna om från sina arbetsplatser.
Jodå protte, det brukar ju bli någon fixad bugg och någon ny.
Två steg framåt och ett bakåt ...
Microsoft lyckas dock ibland med konststycket - ett steg framåt och två bakåt.
Jag märkte ändå inget, jag sov ju ...
Ni måste ändå få creds för att ni är duktiga på att inte rulla ut nya saker innan det är nöjaktigt testat. Det är irriterande att vara en ständig försökskanin för nya och dåligt testade saker. Det kan säkert många vittna om från sina arbetsplatser.
Jodå protte, det brukar ju bli någon fixad bugg och någon ny.
Två steg framåt och ett bakåt ...
Microsoft lyckas dock ibland med konststycket - ett steg framåt och två bakåt.
Vilket Windows operativ tycker du är bättre än Windows 7, motivera gärna.skalman1 skrev:
Anledningen till segheten är nog snarare allt ögongodis och inbyggda/aktiverade automatiska funktioner som ska förenkla användandet.
Renoverare
· Gävleborg
· 8 215 inlägg
Jag tycker att WIn7 är det bästa OS:et av alla Windows OS.
//Patrik
//Patrik