855 läst ·
8 svar
855 läst
8 svar
Stänga av vattne
"Vattnet" ska det stå 
Vi flyttar om dryga månaden men har kvar huset fram till sommaren.
Vi tänkte stänga av vattnet till VVB, dusch mm.
Är väl främst VVB jag funderar på. Ska man tömma den eller räcker det att stänga av elen till den?
Vi flyttar om dryga månaden men har kvar huset fram till sommaren.
Vi tänkte stänga av vattnet till VVB, dusch mm.
Är väl främst VVB jag funderar på. Ska man tömma den eller räcker det att stänga av elen till den?
Har du element så ställ dom på min typ 5° så fryser inte vattnet sönder
Klicka här för att svara