Verkar tillkommit någon ny notisform på forumet. Minns inte exakt vad det står men typ ”populär tråd” eller liknande. Just nu kom det en push ang tråden om soptunnor på sniskan, igår var det någon annan. Jag har inte varit aktiv i någon av dom det kommer push om, hur stänger jag av det? Jag vill ju ha för de trådar jag är aktiv i (som tidigare)
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…

Bästa svaret

Gå in på notiser, tryck på kugghjulet, scrolls längst ner, bocka ur "populära notiser"
Detta på Android
 
  • Gilla
HasseTeknik och 1 till
  • Laddar…
Tack! Har iof Apple men hittade dit.
 
  • Gilla
[SKPG]Zamora
  • Laddar…
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.