2 819 läst ·
7 svar
3k läst
7 svar
Standard LB-hus?
Hmm, vi bygger ett hus baserat på Optimal serien och där ingick inte centraldammsugare.
Generellt så tycker jag att LB-Hus är dåliga på att berätta vad som ingår och ej.
På deras hemsida står att läsa: "Inom kort presenterar vi vår nya standardbroschyr. Kontakta närmaste lokala kontor för information tills vidare."
Så här har det stått i flera månader nu.
Vi har fått lite information här och där, tyvärr har den inte heller varit helt uppdaterad så vi har fått gå tillbaka med många frågor på modellbeteckningar som har utgått etc.
En massa onödiga frågor från oss som bara skapar merjobb hos LB-Hus. Förbättringpotential här!!
Generellt så tycker jag att LB-Hus är dåliga på att berätta vad som ingår och ej.
På deras hemsida står att läsa: "Inom kort presenterar vi vår nya standardbroschyr. Kontakta närmaste lokala kontor för information tills vidare."
Vi har fått lite information här och där, tyvärr har den inte heller varit helt uppdaterad så vi har fått gå tillbaka med många frågor på modellbeteckningar som har utgått etc.
En massa onödiga frågor från oss som bara skapar merjobb hos LB-Hus. Förbättringpotential här!!
Vi var hos LB-hus igår och fick en massa info om en massa saker. Vi är intresserade av Lommen, och fick svar på min fråga om centraldammsugare ingår; det gör den ej, utan kostar ca 11000 kr som tillval. Försäljaren vi träffade igår hade en väldigt bra katalog som de sammanställt till kontoret för vad som är standard i husen, och den gick vi genom. Mycket bra information således, om vad som ingick.MG68 skrev:Hmm, vi bygger ett hus baserat på Optimal serien och där ingick inte centraldammsugare.
Men visst, jag har också sett infon på deras hemsida om att "ny broschyr kommer snart", och håller med. Det är dåligt att det ska ta så lång tid.
Vi fick bara ett A4 blad, det innehöll inte allt + att det inte var uppdaterat och innehöll felaktigheter. Jag upplevde att vår säljare hade dålig koll här, vi kom dock i kontakt med folk på LB-Hus där vi fick snabba svar.
PS LB-Hus har ej heller micro som standard DS
PS LB-Hus har ej heller micro som standard DS
Klicka här för att svara