Någon som har någon erfarenhet av ställbara plintar? Så vitt jag förstår det så är "Y-järnet" ställbart i höjdled, men hur bra är de i förhållande till traditionella plintar?
Det är själva beslaget som är ställbart, det du gjuter fast i betongen. hållfastheten är tillräcklig. enda nackdelen är väl priset. 3-4 gånger så dyra.
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.