Hej,
Ser ut som en äldre Autotrol 440 styrenhet.
Hittade en manual till den: https://www.ilovemywater.com/manuals/manual134.pdf
Sida 10 beskriver hur man programmerar
Ser ut som en äldre Autotrol 440 styrenhet.
Hittade en manual till den: https://www.ilovemywater.com/manuals/manual134.pdf
Sida 10 beskriver hur man programmerar
Ni som är kunniga inom området! Är det värt att skrota filtret jag har och satsa på ett filter som syresätter vattnet istället föt att hålla på med kaliumpergmagnat ? Alternativt behålla filtret och syresätta vattnet på annat sätt innan filter? Har hydrofor idag
Man kan montera syresättning på hydroforen. Men om det är rätt väg att gå hänger på hur vattnet ser ut. Ph-värde och mängden järn och mangan styr hur effektivt det är.
Men det finns ingen anledning att skrota om det fungerar.
Men det finns ingen anledning att skrota om det fungerar.
Klicka här för att svara
