Hej,
Ska sätta ett 20 meter långt staket med 95x95 stolpar och liggande ribbor. Plintarna är gjutna och klara med plintjärn. Hur är enklaste arbetsordningen för stolparna och staketet? Sätta alla stolpar först? Ska man använda temporära strävor för att då stolparna helt i lod? Tänker att de kommer ju sticka iväg när man drar i skruven genom plintjärnen?