Min mormor tänker riva sitt gamla staket och sätta upp ett nytt. Hon har fått en offert på ca 25 000 för 23 meter staket. Då är arbetet, materialet och momsen inkluderad. Det kommer bli ett ganska tätt staket på ca 1,60m höjd. Är det någon som vet om det är ett rimligt pris. Tror att de tänker använda sig av tryckt trä. Hur ska man behandla det? När får man måla det? Går det att olja/lasera istället?
Med hopp om svar!
 
Klicka här för att svara
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.